verze | L-39C | L-39ZO | L-39ZA | L-39MS/L-59 | L-139 | |
---|---|---|---|---|---|---|
typ | dvoumístný cvičný proudový dolnoplošník | |||||
1.let | 4.11.1968 | 1.10.1989 | 8.5.1993 | |||
rozpětí [m] | 9,44 | |||||
délka [m] | 12,13 | |||||
výška [m] | 4,70 | |||||
rozpětí VOP [m] | ||||||
rozchod podvozku [m] | ||||||
rozvor podvozku [m] | ||||||
nosná plocha [m2] | 18,8 | |||||
plošné zatížení [kg/m2] | ||||||
šíp ve 25% tětivy křídla [°] | ||||||
štíhlost křídla | ||||||
hmotnost prázdného letounu [kg (lb)] | 3 455 (7 625) | 3 580 | ||||
normální vzletová hmotnost [kg] | ||||||
maximální vzletová hmotnost [kg (lb)] | 4 700 (10 362) | 5 600 | 5 600 | |||
max. hmotnost nákladu [kg] | ||||||
max. hmotnost paliva [kg] | 1 050 | |||||
kapacita cest.+posádka | ||||||
maximální rychlost [km/h (kts) / M] | 910 (491) / 0.78 | |||||
max. cestovní rychlost [km/h (kts) / M] | 750 (405) | |||||
cestovní rychlost [km/h / M] | ||||||
maximální rychlost v H=0 [km/h] | ||||||
pádová rychlost [km/h] | 158 (85 KTAS) | |||||
stoupavost [m/s] | 22 | |||||
klouzavost | ||||||
dostup [m (ft)] | 11 500 (37 700 ft) | |||||
dolet [km (NM)] | 1 000 (540) | |||||
dolet s přídavnými nádržemi [km] | 1 600 | 1 350 | ||||
délka rozjezdu při vzletu [m] | 480 | 540 | 540 | |||
délka dojezdu při přistání [m] | 600 | |||||
maximální násobky přetížení [g] | +8/-4 | |||||
poměr tah:hmotnost | ||||||
pohon | AI-25TL | Lotarev DV-2 | Garett TFE-731-4-1T | |||
hmotnost motoru [kg] | ||||||
maximální tah [kN] | 16,87 | 21,58 | 18,5 | |||
počet závěsníků | 2 | 4 | 4 | |||
výzbroj | kanon GŠ-23 | |||||
radiolokátor |
Odhazovatelné přídavné nádrže mají kapacitu 350 litrů.