Lety na Citation V OK-SLS u společnosti Silesia Air (03/2008-05/2010)

Pojíždění na vzlet TWY T Milano-Linate (LIML, 20.03.2008)

Alpy z FL250 při klesání na Milano-Linate (EDDM-LIML, 26.03.2008)

Pohled ven v FL 400 - poprvé v takové výšce (EDDM-EGKB, 27.03.2008)

Náš Citation V na London-Biggin Hill (EGKB, 27.03.2008)

Čerstvě zasněžené Alpy z FL 270 (EDDM-LIML, 28.03.2008)

Finále dráhy 26L v Mnichově (LKPR-EDDM, 23.04.2008)

Náš Citation V je doslova na úrovni Falconů... :-) (LIML, 14.05.2008)

Bouřka narostlá do cca FL 350 z FL 260 (EDDM-LIML, 14.05.2008)

Náš Citation V se "drží za ruku" se svým nástupcem Citation Encore (LIML, 16.05.2008)

Setkání s ČSA v Braunschweigu (LKMH-EDVE-LKPR, 22.05.2008)

Pohled cestujícího vpravo vzadu v FL 390 I (LKPR-ULLI, 23.05.2008)

Pohled cestujícího vpravo vzadu v FL 390 II (LKPR-ULLI, 23.05.2008)

Mezi svými aneb "přesajtejšnováno": zcela vlevo kouká ocas CitationJet 3 a pak jsou Citationy V, I, V, II a II (LIML, 17.07.2008)

Předjíždíme Boeing 747-400 Thai Airways po paralelní pojezdové dráze (EDDM, 21.07.2008)

Ohlédnutí za mrakem, před kterým jsme točili na další bod trati.. (LIML-EDDM, 22.07.2008)

Pojíždíme za nejdelším dopravním letadlem na světě Airbusem A340-600 (EDDM, 22.07.2008)

Narychlo vyfoceno poté, co jsme ve sluchátkách slyšeli: "Silesia 56A, behind landing Airbus 340 line-up runway 08R behind" (EDDM-LIML, 25.07.2008)

"Zátoky" oblačnosti na severní straně Alp (EDDM-LIML, 24.09.2008)

Pojíždění na vzlet za nízké dohlednosti (LVTO); dobrá představivost ve spojení s dobrým zrakem umožňuje spatřit malou siluetu Boeingu 737 pojíždějícího pouhých cca 150 m před námi (EDDM-LIML, 09.10.2008)

Náladový snímek prosluněné ranní oblačnosti nad Alpami (EDDM-LIML, 09.10.2008)

B 747-400 Saudia v FL 330 prolétávající hladinu (tedy 300 m) pod námi (EPWA-LKPR, 15.12.2008)

Při stání na vyčkávacím místě RWY 24 se z nízké oblačnosti (OVC005) vyloupl přistávající B 747-400F China Airlines (LKPR-LOWS, 11.01.2009)

V Norimberku jsme stáli naproti tankovacím KC-135R USAF (EDDN-LKPR, 07.05.2009)

Pohled na Ruzyň během příletu od západu a vektorování do ILS 24 (EDDN-LKPR, 07.05.2009)

"Vodní bombardér" Canadair CL-415 na letišti Roma-Ciampino (LIRA-LEMH, 16.05.2009)

Východní pobřeží Menorcy při přiblížení na rwy 19R (LIRA-LEMH, 16.05.2009)

Před přistáním na rwy 19R letiště Menorca (LIRA-LEMH, 16.05.2009)

Nad Německem bývá velmi hustý provoz - ze země tak bylo ve stejný okamžik vidět pět protínajících se čar (LKPR-LFPB, 19.05.2009)

Naše pracoviště při letu v hladině - FL 390, M=O.73 (LKPR-LEMG, 20.05.2009)

Další pohled do naší kanceláře s výhledem ven (LKPR-LEMG, 20.05.2009)

Občas se povede, že se mineme na vstřícných kurzech o jednu hladinu (1000 ft), tady to bylo o pět hladin (LKPR-LEMG, 20.05.2009)

Po vzletu z Ženevy (rwy 23) jsme stoupali nejen v souladu s odletovou tratí pro přestoupání okolních hor, ale i ve snaze přestoupat nedalekou přeháňku (LSGG-LSZH, 26.05.2009)

Před přistáním na rwy 06 letiště Istanbul-Ataturk (LKPR-LTBA, 16.06.2009)

Mongolské letiště Ulaanbaatar leží v nadmořské výšce 4 364 ft / 1 330 m.n.m. (LKPR-UWGG-UNNT-ZMUB, 23.06.2009)

Ulaanbaatar je nejvzdálenějším letištěm od Prahy, kde jsem přistál - GPS ukazovala přímou vzdálenost téměř 6 300 km, zde při odletu už "jen" 6195,8 km (ZMUB-UNNT-UWGG-LKPR, 23.06.2009)

Krajina Mongolska po vzletu z dráhy 32 z Ulaanbaataru (ZMUB-UNNT-UWGG-LKPR, 23.06.2009)

Tu-204 v Novosibirsku (ZMUB-UNNT-UWGG-LKPR, 23.06.2009)

B 747-400 Air China s námi nad Ruskem letěl několik set kilometrů stejnou trať o 1 000 m výš... (UWGG-LKPR, 23.06.2009)

...což byl krásný pohled, ale znemožňoval nám stoupání do plánované cestovní hladiny (UWGG-LKPR, 23.06.2009)

Nad Běloruskem se v FL 430 (13 100 m) objevily mraky, z nichž některé sahaly dokonce ještě výš (UWGG-LKPR, 23.06.2009)

Přiblížení na rwy 24 letiště Olbia-Costa Smeralda na Sardinii (LIML-LIEO, 27.06.2009)

Krátce před přistáním na rwy 24 v Olbii na Sardinii (LIML-LIEO, 27.06.2009)

"Kruhy v obilí" - zvláštní kruhová pole ve Španělsku, mnohdy o průměru stovek metrů (LKPR-LEJR, 02.08.2009)

Některé kruhy mají dokonce ve výsečích různé plodiny (LKPR-LEJR, 02.08.2009)

Občas se podaří blízko prolétávajcí letadlo i vyfotit (LKPR-LGRP, 23.08.2009)

Vizuální přiblížení na letiště Rodos... (LKPR-LGRP, 23.08.2009)

...a krátké finále rwy letiště Rodos (LKPR-LGRP, 23.08.2009)

Jeden ze západů slunce... (LFPB-LEMG, 05.09.2009)

Zatím největší výška, ve které jsem se ocitl - 13 626 m.n.m. dosažená letem v FL 430 v tlakové výši (LEMG-LFPB, 06.09.2009)

Centrum Prahy při přiblížení VOR-DME 31 (EBBR-LKPR, 07.09.2009)

Finále dráhy 14 na Zurich-Kloten (LKPR-LSZH, 04.12.2009)

Stání v Popradu, za náma samozřejmě Vysoké Tatry (LSZH-LZTT, 04.12.2009)

Na ukrajinském letišti Zaporizzja stálo asi 40 Iljušinů Il-76, jednoho zrovna připravovali k letu... (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Když už jsme parkovali vedle, šel jsem se podívat na nakládání (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Sklopná rampa není nájezdová, vše se nakládá pomocí palubních jeřábů (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Díky rusko-anglickým dotazům mě bort inžeňjer vzal do kokpitu i o úroveň níže do prostoru navigátora (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Pohled do údolí, na jehož konci se nachází město a letiště Bolzano, během VFR přiblížení na rwy 01 (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Krátké finále dráhy 01 v Bolzanu (LKPR-UKDE-LIPB, 27.12.2009)

Pokus nekvalitního fotografa o náladový snímek nekvalitním foťákem (LIPB, 27.12.2009)

Na Silvestra 2009 jsem zažil pro mě dosud asi největší vítr - 147 kts (272 km/h) (UUWW-LTBR, 31.12.2009)

Nice (LFMN-LKPR, 10.2.2010)

Nice (LFMN-LKPR, 10.2.2010)

V Braunschweigu za námi zaparkovala Dakota (LKPR-EDVE, 15.4.2010)

Finále 04L v Nice (LKPR-LFMN, 16.4.2010)

Nejvyšší Ground Speed, co jsem do té doby zaznamenal (501 kts = 927 km/h) (URRR-LTCG, 18.4.2010)

Na záložní GPS jsem nestihl dokonce 930, tady "jen" 929,3 km/h (URRR-LTCG, 18.4.2010)

Tenhle čudlík hází na začátek této stránky...