Aerotaxi a vyhlídkové lety u společnosti L-Consult (2005 - 2007)

Na tomto Zlinu 43 jsem při vyhlídkových letech z Mnichova Hradiště nalétal více než 200 hodin

Bouřkový mrak (CB) z FL90 (LZIB-LKMH, 11.09.2005)

Frontální rozhraní zataženo/jasno z Cessny 172 FL55 (LHPR-LKMH, 25.10.2005)

Východ slunce nad Severním mořem z FL180 (EGNV-LKMH, 31.01.2006)

Východ slunce nad Severním mořem z FL180 (EGNV-LKMH, 31.01.2006)

Východ slunce nad Severním mořem z FL180 (EGNV-LKMH, 31.01.2006)

Dvě vrstvy mraků v FL180 (EGNV-LKMH, 31.01.2006)

Údolí, v němž se nachází Innsbruck, z FL120 (LKMH-LOWI, 16.04.2006)

Zahájení klesání do Innsbrucku (LKMH-LOWI, 16.04.2006)

Přiblížení IGS 26 Innsbruck (LOWI, 16.04.2006)

Přiblížení IGS 26 Innsbruck (LOWI, 16.04.2006)

Naše Seneca v Innsbrucku (LOWI, 16.04.2006)

Kličkovaná mezi bouřkami nad celým Německem i Českem v FL100 (EDDW-LKPR, 13.07.2006)

Při VFR letu z Poznaně jsme si všimli požáru, tak jsme oznámili jeho polohu na Poznaň Info, řídící ale nechápal, proč mu to řikáme (EPPO-LKMH, 25.07.2006)

Oblétávání bouřky ve Zlinu 43 (LHEM-LHPR-LKMH, 19.09.2006)

Původně nebylo poznat, jestli to jsou mraky nebo hory. Ale jsou to Tatry ze severní strany (LKMH-EPRZ, 12.10.2006)

Trochu mě překvapil použitý typ letadla pro přepravu cestujících.. (LKPR-LKMH, 24.11.2006)

Ale skutečně s těma civilistama z RWY 31 odletěl někam do daleka.. (LKPR-LKMH, 24.11.2006)

Ráno v Brně, původně jsme chtěli letět s východem Slunce.. (LKTB-LKMH, 09.12.2006)

Ráno jsem byl druhým letadlem, které přistálo na Ruzyni poté, co byla dva dny zavřená kvůli sněhové kalamitě. Když jsem vzlétal z Brna, byla ještě zavřená. Po přistání na RWY 31 mi Ground řekl: "Oskar Kilo Romeo, Ruzyně Ground, dobré ráno, taxi via Papa...a to je asi všechno, tam zastavte". (LKTB-LKPR, 25.01.2007)

Dál to prostě nebylo protažený, tak jsem dostal pokyn vypnout motory, za mnou přejelo Legacy... a nakonec jsme na Papě stáli čtyři.. (LKTB-LKPR, 25.01.2007)

Neplánovaný let na letiště Pula na Istrii v Chorvatsku. Původně plánované letiště pro doplnění paliva Portorož nám zavřeli, na záložní letiště Rijeka nás taky nechtěli pustit, takže naprosto bez jakékoliv přípravy a map jsme se ve spolupráci s ATC vydali na Pulu.. (LIPE-LDPL-LKPR, 08.03.2007)

Zatáčka o 360° pro sklesání a trochu nestandardní nalétnutí Back Course 09.. (LIPE-LDPL-LKPR, 08.03.2007)

Zatáčka o 360° pro sklesání a trochu nestandardní nalétnutí Back Course 09.. (LIPE-LDPL-LKPR, 08.03.2007)

Zatáčka o 360° pro sklesání a trochu nestandardní nalétnutí Back Course 09.. (LIPE-LDPL-LKPR, 08.03.2007)

Zatáčka o 360° pro sklesání a trochu nestandardní nalétnutí Back Course 09.. (LIPE-LDPL-LKPR, 08.03.2007)

A320 Wizzair mezi vrtulema Senecy, taková skoro reklama na Piper :-)  (EPKT-LKPR, 28.03.2007)

Při pojíždění na Ruzyni mě k tomuto napadlo jediné: "střídání stráží"; tedy Tu-154M končící svou službu nejen toho dne, ale celého svého provozu, a A319CJ nastupující do služby.. (LKPR-LKMH, 28.03.2007)

ILS 07R Frankfurt/Main (LKPR-EDDF-LKKV, 25.04.2007)

Na paralelních drahách byl neustálý provoz přistávajících a vzlétajících letadel; každých 10 minut to byl minimálně jeden B 747 (LKPR-EDDF-LKKV, 25.04.2007)

Finále RWY 29 Karlovy Vary (LKPR-EDDF-LKKV, 25.04.2007)

Stoupání mezi bouřkami ze Ženevy v Piperu Meridian (EGSS-LKPR, 23.05.2007)

"Po vzletu z dráhy 31, točíme doprava na bod Alfa" (LKPR-LKMH, 09.06.2007)

Wien-Swechat má prakticky stejný dráhový systém jako Praha-Ruzyně, ovšem provoz je asi pětinásobný a o zajímavá letadla není nouze.. (LKPR-LOWW-EPKT-EDDL, 13.06.2007)

Takhle jsou ve Vídni letadla "k nahlédnutí" z apronu GA East (LKPR-LOWW-EPKT-EDDL, 13.06.2007)

Západ Slunce při klesání na Amsterdam-Schiphol; vyfoceno ve 21:28, i ve 23:00 bylo ještě světlo.. (LKPR-EDDW-EHAM-LKPR, 21.06.2007)

Na Ukrajinských letištích je toho hodně k focení, v Ivano-Frankivsku chodí cestující vnitrostátních letů k letadlu (zpravidla An-24) pěšky, cestující mezinárodních letů jsou k letadlu (zpravidla Jak-42 a Tu-134) přivezeni v návěsu a u typu Jak-42 nastupují zadními sklopnými dveřmi. Ten samý náklaďák s návěsem-cisternou před několika minutami letadlo tankoval (UKLI-EPWR-LKPR, 02.08.2007)

Po příletu na letiště Sliač nám řekli, že v noci byl velký vítr.. (LKMH-LZSL, 21.08.2007)

Náladová fotečka z FL80 (LKMH-LOWW, 11.09.2007)

Do Vídně jsme letěli vyzvednout jednoho hodně známého pána, který měl přiletět z Toronta. ATC nás nechalo letět standardní Transition, ovšem o dvě hladiny níže, takhle nás předlétl A340 Austrian s "naším" cestujícím (LKMH-LOWW, 11.09.2007)

Již s cestujícím na palubě po vzletu z RWY 29; u gatu je vidět A340, z kterého přesedl.. (LOWW-LKKU, 11.09.2007)

Pohled na vídeňský hlavní terminál a Apron GA East (LOWW-LKKU, 11.09.2007)

Pohled na celé letiště Wien-Swechat; vzdálenější RWY 34 je používáná především pro přílety a RWY 29 pro odlety (LOWW-LKKU, 11.09.2007)

Pojíždění na letišti Ingolstadt-Manching AB; na této vojenské základně toho bylo hodně k vidění a vzhledem k tomu, že jsme pojížděli do civilního sektoru až někam do lesa, stihl jsem i něco vyfotit; zde E-3 AWACS.. (LKKU-ETSI, 13.09.2007)

Eurofighter Typhoon v Ingolstadtu (LKKU-ETSI, 13.09.2007)

Před odletem jsme stáli asi 20 minut na vyčkávacím místě RWY 25L a pozorovali průlety vrtulníků, nejdříve těchto tří.. (ETSI-LKMH, 13.09.2007)

Pak se mezi ně přidal Eurocopter Tiger.. (ETSI-LKMH, 13.09.2007)

Nevím, co tato podivná skupina nacvičovala, ale tady už přistávají.. (ETSI-LKMH, 13.09.2007)

Opět Vídeň, tentokrát jsme onoho cestujícího vezli z Kunovic do Vídně, kde přesedal na spoj do Toronta, zde již odlétá v A340 a my pojíždíme... (LKKU-LOWW-LKMH, 18.09.2007)

...ve frontě za B 767 a zařadíme se za tu ATRku Taromu na Exitu A2... (LKKU-LOWW-LKMH, 18.09.2007)

Za náma se to taky pěkne štosuje.. (LKKU-LOWW-LKMH, 18.09.2007)

Sjíždíme na Exit A2, holding point RWY 29 (LKKU-LOWW-LKMH, 18.09.2007)

Na Ukrajině mají některá stará letadla poměrně zajímavé nové laky, jako např. tento Jak-40 (UKLI-EPWR, 12.10.2007)

Nad mrakama proti slunci v FL100 (UKLI-EPWR, 12.10.2007)

Sluníčko už pomalu zapadá, na zemi je zataženo a tma (UKLI-EPWR, 12.10.2007)

Poslední paprsky toho dne viditelné z FL100.. (UKLI-EPWR, 12.10.2007)

..a během pár vteřin je slunce pod obzorem.. (UKLI-EPWR, 12.10.2007)

Při ranním odletu z Ruzyně do Vídně, odlet na VOZ, jsou krásně vidět mlhy nad Vltavou a Berounkou, jako orientační bod jistě poslouží i vysílač Cukrák (LKPR-LOWW-LKKU-LKMH, 15.10.2007)

Zase moje oblíbené mraky focené proti sluníčku, FL100 (UKLI-EPWR, 19.10.2007)

Tenhle čudlík hází na začátek této stránky...